tisdag 25 maj 2010

bluetooth-plupp

woopdidudeli vad bra teknik kan vara ibland, iallafall om man förstår vad det är man håller på med. jag gör sällan det men är tacksam för stinas ulf. eller för poängen att det kanske är bra att ladda hem sonyericsson-pc suite istället för nokia-pc suite om man har en ericsson-mobil.. men nog om detta, bilderna från förra veckan finns nu på min dator och alldeles strax här. skulle på en höft datera dem till torsdag-lördag.
sen ska jag leta efter min riktiga kamera så kan nästa inlägg uppdatera er om denna veckan, ordning och reda!


torsdag: oerhört effektiv! sågade planka, limmade, sågade och slipade "test-skor", sågade "riktiga" skor, och borrade.

borra "ost"-hål som alla tycker det ser ut som.



såhär ser min bänk ut, kreativt kaos brukar jag välja att kalla det.

lördag bjöd på solsken och jag satt ute och slipade. vid närmare eftertanke var det vad jag gjorde hela lördagen. slipade!


stay tuned för snart kommer ett inlägg till. hoppas jag. om jag hittar kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar