söndag 23 maj 2010

no pics.

kan inte hitta usb-kabeln till min mobil så jag kan inte lägga över några bilder :(
men jag kan lova att det hänt grejer i helgen alltså. skon är relativt formad och enormt putsad.
imorgon ska jag tänka ut hur ovansidan ska se ut, köpa träspackel och nubb och kanske hinna lacka dem. tisdag blir det en tripp till skomakaren för då har jag vfu här i borås. sen blir det att faktiskt göra ovansidan, hm.
trök utan bilder men jag hoppas jag kan få fram den där kabeln nån gång, eller om det är någon som har en till en sonyericsson-mobil vore jag tacksam.

2 kommentarer:

  1. jag har just nu en liten blootoooooooth-plupp i min hand som funkar i stället för usb-kabel. du får låna den i ett par dagar medan du letar frenetiskt, alternativt skaffar en egen plupp på classe. min man kan inte bara laga mat, han är snäll också :)

    SvaraRadera
  2. JAAA! det vore gööööörsnällt! really. men säg imorn till onsdag, har vfu på tisdag. sen använder jag kameran min istället. och så ska jag städa OCH leta här hemma också, nån gång när jag har mycket tid över ;)

    SvaraRadera