lördag 2 februari 2013

Den stora internet-döden

Okej så i torsdags dog internet. Och jag som bara hunnit berätta för er fram till söndag. Just nu sitter jag på ett starbucks nära dig och knycker wifi, eller ja, de rånade ju mig på pengar först visserligen med sina överpriser så jag antar att vi är rätt kvitt.

Så för att återgå till förra veckans upptäcksfärder. Jag känner mig redan högst osäker på vad jag gjorde i måndags men om jag inte minns fel så gick jag och kollade in grannkvarteret, köpte lite grönsaker hos grönsakshandlarn och ville mest av allt inte vara ute alls då det var nollgradigt, blåsigt och regnigt på det värsta tänkbara sättet. Jag tvingade mig nog ändå in till Bedford ave(centrala Williamsburg) men gömde mig snabbt som satan på ett cafe. Åh, jag har till och med en bild på detta! Men okej, man kan visst inte lägga till bilder. Eller ja, man ska kunna men det vill inte. Ni får helt enkelt hålla ut till jag har internet hemma igen! Blir så outhärdligt tråkigt utan bilder..

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar