söndag 3 februari 2013

Fortsättning vecka 1(tänk ut en roligare rubrik själva)

Okej, bilddumpning kommer ske nu för jag sitter ännu en gång på ett cafe, denna gång med dator men så stänger cafeet om 20 minuter...

måndag, som sagt innan närområdet utforskas bland annat. 





Bästa med lägenheten! Maude, min flatmates hund.


TISDAG- JA, jag tog äntligen tunnelbanan till Manhattan. Men började lugnt med Lower East Side.












För att minnas var olika saker låg jobbade jag mycket med fota affär + fota vägskyltarna i närmaste korsning. Här Steve Maden Warehouse plus de två gatornas namn.... Karta någon??





ONSDAG - tog tunnelbanan för att kolla in var min praktik som började dagen därpå faktiskt låg. Plus vandrade vilse i timmar och timmar, tog tunnelbanor åt fel håll etcetc..







 Samma teknik som fota gatskyltar användes denna dag fast istället med tunnelbanestopp...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar