måndag 22 februari 2010

dra något gammalt över sig kanske. eller något nytt.

havregrynsgröt till middag ger noll matlåda till imorgon. jävla tråkvardag. jag vill ha glamour, nu!!
i övrigt hatar jag de förbannade stickmaskinerna men funderar på att ge mig på dem imorgon igen. vill ju ha det som jag tänkt. åhhhh.


idag var tydligen ingen bra dag. glömde glasögonen på nattduksbordet och var halvblind hela dagen till råge på allt.
positivt då: att jag insett att jag stickar ganska snabbt för hand PLUS att mina knitPros är grymma! *smygreklam

en bild kanske, jag gillar ju gärna när det är lite visuellt.

såhär känns det just nu.
ingen rök idag, det är för kallt för att våga sig ut. ledsen alla mina hardcorefans ;)


imorgon är en annan dag!

tjillevipp

1 kommentar:

  1. Suddigt och mörkt för ögonen här med. Tänk på den lediga helgen som kommer :) Nu laddar vi för nästa projekt!

    SvaraRadera