onsdag 3 februari 2010

träträträ

idag hade alla vfu. men jag, frida och stina var fristående och relativt enastående och tog oss till träslöjden en snöig dag som denna. det har sågats en hel del.


min dörr växer.


men eftersom jag inte hade någon koll på att vi skulle ses först vid 10 blev det även en liten provlapp gjord idag. letade som en galning efter stickböcker i biblioteket men allt jag hittade med lite strukturmönster i var en gammal en så den fick det bli (lång omskrivning innebär att jag inte minns namnet på den). rätt fint mönster ändå. om man ska vara petig så kan jag erkänna att jag gjorde ett varv fel då jag hela tiden tappade bort mig var jag var. i beskrivningen that is. men sen hittade jag mig själv och kunde fortsätta full fart framåt. tjippohej!

ps. jag fann sen böckerna i klassrummet. relativt logiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar