måndag 15 februari 2010

varför vill jag köpa den här boken för. jag är alldeles för lättpåverkbar. på alla de sätt och vis. det kommer drälla en massa träböcker här hemma snart om jag låter mig släppa efter för alla "vill-ha"-känningar...

idag har jag limmat. sågat på cirkelsågen och insett att det ska bli ett skåp av de där förbenade träbitarna. hurdå???


imorgon bara en vecka kvar på båda projekten. det går alldeles för långsamt tror jag. på tåget in virkade jag ett litet
jag.
jag tyckte att det lät sant då
Bob Hansson

nu måste jag banne mig sova. jösses, jag kom ju nyss hem?

4 kommentarer:

  1. Mm den där boken är jag också sugen på nu :)

    SvaraRadera
  2. MEH! Nu gjorde du ju även mig sugen. Va fan! Notera den snygga kortbladiga slöjdkniven på framsidan av boken. Hihi.

    SvaraRadera
  3. mowahaha. det var helt klart min plan, mer försvarbart för mig att köpa den som "skollitteratur" om ni köper den med ;)
    och ja, det är en fin kniv.

    SvaraRadera