söndag 14 februari 2010

lördagskväll

Lördagskvällen laddades med choklad och nötter. Här skulle virkas ord och tittas igen missade På spåret och gotta sig i Melodifestival.
Bokstäverna är virkade i Mouliné-garn(det finns en anledning till varför man hellre broderar med detta än virkar, jag vet också det nu) med en kombination av smygmaskor, fastmaskor och dubbla fastmaskor som jag så påhittigt kallar det jag inte vet vad det heter, hoppas det är rätt...
O

Här kallade jag det natt och lämnade mitt arbete inte ens halvvägs. Åhhhhh, varför ska allt ta sån tid för?! Märk också vilka som var mina två sista bokstäver att göra. Min nya favoritbokstav, om alla kunde vara lika vacker som den. l l l l l l.


På't igen bara.




PS. Gårdagkvällens rökbild

2 kommentarer:

  1. Det har varit lördagkväll lääänge nu. Hur ser röken ut idag? Vi överlever inte här utan dagens rök!

    SvaraRadera